Kundesenter

God sommer fra oss i Byggesøknaden!

Nå er det ikke lenge igjen til første halvår av 2023 er forbi og flere tar seg snart en velfortjent sommerferie. Vi er glade og takknemlige for at dere er med oss på den digitale reisen.

Det har vært mye gode og positive tilbakemeldinger fra dere og det setter vi stor pris på. Deres tilbakemeldinger er viktig for oss slik at vi alltid kan forbedre og heve kvaliteten på løsningen slik at dere får en bedre opplevelse. 

Digitale søknadsløsninger i byggebransjen er fortsatt ganske nytt, men vi er glade for å se at flere og flere tar løsningen i bruk. Ved bruk av digital byggesøknad er du ikke bare med på å spare miljøet for utallige mengder med papir, men gir deg også mer tid til andre verdiskapende arbeidsoppgaver. Hele konseptet med digitale byggesøknader er å sette i gang byggeprosjekter enda raskere, samtidig som det skal være enkelt og forståelig. Nå er det også flere kommuner som slenger seg på den digitale trenden og har satt dette som et krav for ansvarlig søker. Å gå fra manuell søknad til digital søknad. 

Erlend Gjerde og Carl Gustav Hjort





Å forandre måten man jobber på er ikke alltid like lett, for noen kan det være vanskeligere å vende seg til den digitale løsningen. Derfor er vi veldig stolte av våre kolleger på kundesenteret som bruker tid på nøye veiledninger for våre kunder. Erlend og Carl fra kundesenteret vårt sier blant annet at flere setter pris på den menneskelige kontakten når de trenger veiledning. Dette er det de brenner for og de gjør en fantastisk jobb med å veilede og hjelpe. 

I tillegg til at vi har flinke kolleger på kundesenteret, så er det også mulig å få inn våre dyktige fagfolk til undervisning eller foredrag om digitale løsninger til det dere ønsker. Tidligere i vinter var Byggesøknaden på besøk hos Fagskolen i Agder for å undervise elevene og det gav mersmak. Vi fikk demonstrert hvor enkelt det er med digitale løsninger,  som blant annet henter informasjon om ansvarlig foretak direkte fra Brønnøysundregisteret. Vi fikk veldig fort positive reaksjoner på hvor enkelt og raskt dette fungerer i praksis. Tidligere var de vant med å fylle ut manuelle blanketter for å lære prosessen bedre, men de nå så verdien i digitale løsninger etter besøket vårt. Å få inn dette i en tidlig fase tror vi er nyttig for alle og vi ser frem til flere undervisningstimer. 

Det er masse spennende som skjer og vi i Byggesøknaden er også klare for å ta oss en liten sommerferie før det braker løs til høsten igjen. Nå jobber vi blant annet med en ny versjon av gjennomførings-planen som etter planen skal lanseres denne høsten. Her kommer det flere forbedringer av funksjonaliteten og det tror vi flere blir glade for. 

Vi er fortsatt tilgjengelig hele sommerferien fra klokken 08.00 – 16.00. Ta kontakt med oss på 24 13 35 50, så hjelper vi deg med det du skulle lure på. Dersom du ønsker en annen type bistand som et besøk fra en av våre fagfolk, så kan du ta kontakt med markedsansvarlig Caroline på cjo@ambita.com.

Dag Øyvind Lien

Salgssjef Eiendomsutvikling i Ambita.
Tel: 913 92 185
E-post: dol@ambita.com

Ta kontakt med oss
for mer informasjon

Kom i gang med Byggesøknaden