Tjenester
Byggesøknaden er et komplett verktøy for distribusjon av nabovarsel og innsending av alle typer byggesøknader til kommunen. Løsningen er utviklet med fokus på funksjonalitet, effektivitet og kvalitet. Dette gir søknader med bedre kvalitet og færre mangler!
Disse tjenester får du med Byggesøknaden
Hvem kan søke via Byggesøknaden?
Byggesøknaden er en søknadsløsning for bedrifter. Det vil si at din bedrift må være registrert i Brønnøysundregisteret og ha et organisasjonsnummer.
Innhent all informasjon digitalt
I Byggesøknaden søker du opp alt du trenger av dokumentasjon digitalt. Du får raskt og enkelt den innsikten du trenger for å gjennomføre hele søknadsprosessen:
- Tinglyst informasjon
- Planinformasjon
- Reguleringsbestemmelser
- Arealanalyser
- Situasjonskart
Hvorfor velge Byggesøknaden?
- Ingen begrensninger. Du får full tilgang på hele løsningen når du registrerer deg som bruker.
- Digital og trygg løsning. Søknadsløsningen er utviklet i tett samarbeid med våre mest krevende kunder og DiBK (Direktoratet for Byggkvalitet). Dette sikrer digitale søknader som er validert mot DiBK’s regelmotor og som gir trygg innsending av dine søknader.
- God prosjektstyring og oversikt. Verktøyet gir deg god oversikt over alle prosjekter som er under utvikling.
- Prismodellen tilpasset dine behov. Velg stykkpris eller abonnement. Les mer om priser her.
- Hyggelig kundesupport. Vårt kundesupport-team er eksperter på løsningen og hjelper deg gjerne.
Byggesøknaden bidrar til verdiskaping og økt effektivitet i håndtering av byggesaker for både små og større aktører i byggenæringen.