Tjenester

Disse tjenester får du med Byggesøknaden

Hvem kan søke via Byggesøknaden?

Innhent all informasjon digitalt

I Byggesøknaden søker du opp alt du trenger av dokumentasjon digitalt. Du får raskt og enkelt den innsikten du trenger for å gjennomføre hele søknadsprosessen:

  • Tinglyst informasjon
  • Planinformasjon
  • Reguleringsbestemmelser
  • Arealanalyser
  • Situasjonskart

Hvorfor velge Byggesøknaden?

  • Ingen begrensninger. Du får full tilgang på hele løsningen når du registrerer deg som bruker.
  • Digital og trygg løsning. Søknadsløsningen er utviklet i tett samarbeid med våre mest krevende kunder og DiBK (Direktoratet for Byggkvalitet). Dette sikrer digitale søknader som er validert mot DiBK’s regelmotor og som gir trygg innsending av dine søknader.
  • God prosjektstyring og oversikt. Verktøyet gir deg god oversikt over alle prosjekter som er under utvikling.
  • Prismodellen tilpasset dine behov. Velg stykkpris eller abonnement. Les mer om priser her.
  • Hyggelig kundesupport. Vårt kundesupport-team er eksperter på løsningen og hjelper deg gjerne.

Byggesøknaden bidrar til verdiskaping og økt effektivitet i håndtering av byggesaker for både små og større aktører i byggenæringen.